V-Expert

2024

2024

2024

V-expert to marka specjalizująca się w produkcji żywności wegańskiej, stworzona z myślą o świadomych konsumentach poszukujących jakości i autentyczności. Projekt koncentruje się na budowaniu przyjaznego, pozytywnego wizerunku, który przełamuje stereotypy związane z kuchnią roślinną. Identyfikacja wizualna marki wyróżnia się żywą, energetyczną kolorystyką oraz odważnymi formami graficznymi, które przyciągają wzrok i podkreślają świeżość produktów. Dzięki spójnemu językowi wizualnemu V-expert wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji, budując silną, zapadającą w pamięć obecność na rynku. Projekt zakłada również dużą elastyczność zastosowań — od opakowań, przez materiały promocyjne, po komunikację w social mediach.

V-expert to marka specjalizująca się w produkcji żywności wegańskiej, stworzona z myślą o świadomych konsumentach poszukujących jakości i autentyczności. Projekt koncentruje się na budowaniu przyjaznego, pozytywnego wizerunku, który przełamuje stereotypy związane z kuchnią roślinną. Identyfikacja wizualna marki wyróżnia się żywą, energetyczną kolorystyką oraz odważnymi formami graficznymi, które przyciągają wzrok i podkreślają świeżość produktów. Dzięki spójnemu językowi wizualnemu V-expert wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji, budując silną, zapadającą w pamięć obecność na rynku. Projekt zakłada również dużą elastyczność zastosowań — od opakowań, przez materiały promocyjne, po komunikację w social mediach.

V-expert to marka specjalizująca się w produkcji żywności wegańskiej, stworzona z myślą o świadomych konsumentach poszukujących jakości i autentyczności. Projekt koncentruje się na budowaniu przyjaznego, pozytywnego wizerunku, który przełamuje stereotypy związane z kuchnią roślinną. Identyfikacja wizualna marki wyróżnia się żywą, energetyczną kolorystyką oraz odważnymi formami graficznymi, które przyciągają wzrok i podkreślają świeżość produktów. Dzięki spójnemu językowi wizualnemu V-expert wyraźnie wyróżnia się na tle konkurencji, budując silną, zapadającą w pamięć obecność na rynku. Projekt zakłada również dużą elastyczność zastosowań — od opakowań, przez materiały promocyjne, po komunikację w social mediach.